Friday, December 30, 2011

Development and evolution!バンコクの遊び超速進化中

Bangkok is developing really really fast!

えーバンコクの進化の早さにテンション上がってます。特に遊び部門!



Where I went to for shopping was..
買い物に向かった先は

TERMINAL 21!


The new shopping center at station Asok!
Asokってゆー駅にできた新しいデパート!

The point really great at this place is the concept!
You can enjoy the products coming from different country at each different floors.

ここねー、名前がTERMINAL21だけにコンセプトが空港になってて、
各階で違う国の製品が売られたりご飯が楽しめたりするの!!!



You can enjoy good and cheap foods.
デパ地下も充実












My favorite is Europe floor.You can get a good stuff at good price!I mean really good price!
I got a cool leather bag at $50.

ヨーロッパの階がまじオススメ!
素材もデザインも良いものがかなりお安く買えるよ!
あたしも牛革の日本で買ったら2万以上しそうなものを6000円で買いました!
靴も2000円くらいで可愛いの売ってる!



I like Thai fashion.
タイの子たちっておしゃれなんだよ!





We enjoyed local foods.
屋台も激うま!



Banyantree hotel Red sky.You can enjoy the night view of Bangkok with dinner.
View and breeze and service was really good.But food was not really good for them price.
話題のバンヤンツリーレッドスカイ!
屋上レストランでディナーができる!
夜風と生暖かさと接客は最高だったけど値段の割りにご飯があんま美味しくなかったよ!




I recommend Sirocco which is open air bar height 247m.
地上247mのところにある展望バーはまーじーで夢の世界。女の子なんかもうメロメロお姫様気分で目がハートになっちゃうかもしれません。

ここでディナーもできるみたいだよ!ちなみにけっこうちゃんとしたバーだから一杯2500円とかするよ!うちらはしれっと入ってしれっと1時間くらい何も頼まずに夜景を楽しんで帰りました(^o^)/

Best new thai culture that I felt so far is..Insomnia!
It's night club opening by 5-6am.

今回一番目んたま輝いたくらい感動したタイの進化は、Insomniaってゆークラブ!

前来たときにはこんなクオリティありえなかったのに、今まで行ったクラブの中でも5本の指に入ったくらいお気に入りっす!





Two Thai girls came to me and we hanged out together this night.
Them name is Nana and Pikke.
Nana told me
"that guy just told me HOW MUCH IS YOUR FRIEND(Pikke)?THAT IS REALLY SUCKS!we just want to dance!!"
That is so true!Every time when I come to Thailand,guy's eyes is like deciding valuation.
I know it's hard to judge between sex workers and not that kind of girls.
There is very beautiful looking like a model prostitution girls in Macau.(maybe good information for guys;) )
And I have been misunderstood that guys can by me in Thai and Bali too.
So I can say most of guys are thinking guy can buy every local girl in Thai Bali Vietnam Cambodia..

Thai is getting be awake for woman independence.

I was so glad what Thai local girl's real intention.

踊ってたら2人のナナとピッケってゆーバンコクが地元の女の子が寄ってきて、ずっといっしょに飲んで遊んでたら
「聞いてよ!今あの男が君の友達(ピッケのことね)はいくら?だって!本当終わってる。(ブーイングジェスチャー)
うちらはただ踊りたいだけなんだって!」
いやいや本当間違いないっすよ!
タイに来ていつも思うことは、男の人が足先から頭まで見る視線が明らかに値踏み中!


そういう商売が表に出てるからしょうがないことなんだよね。確かにクラブとかにいたらセックスを職業にしてる人とそうじゃない人って見分けられないし。
マカオとかではありないくらい可愛いモデルみたいなセックスワーカーも普通にいるし。
でも、あたしもバリとかタイで売春婦と明らかに勘違いして寄ってこられたりとか
あたしの隣にいた人に「君の娘いいじゃん!どこで買ったの?」
とか聞かれたりすることは多々あるので
”アジアにいる女の子は買える”って思ってんのは確かだと思うぜ!

今、タイは女性の自立に目が開きはじめてる。

地元の女の子の本音を聞けてよかった!

2人とも声出しながらガンガン踊ってクラブで目立っちゃうタイプの女の子。
どこの国の女の子もいっしょだな!
「うちらはただ踊りたいだけなんだから寄ってこないでよ!」
って、これ一部のクラブの女の子のぶっちゃけ本音だね!



When we leave here,we hugged and they said
"Erina!Come to Thailand again!"with big big smile which was adorable.
バイバイするときに、
「GALAPAGOS!またタイ来てね!!!」ってハグしてめっちゃくちゃ可愛い大きい笑顔で言ってくれた!



Why not?
また来ちゃうでしょコレは!

No comments: